Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

DOPRAVA A PLATBA

Zboží máme skladem. Pokud aktuálně není nějaké zboží k dispozici, uvádíme v e-shopu informaci o termínu doručení na náš sklad. 

EXPRESNÍ DORUČOVÁNÍ PRO ZBOŽÍ SKLADEM

Snažíme se expedovat Vaše zásilky co nejrychleji, nejlépe ještě tentýž pracovní den, nejpozději následující. V případě, že Vám záleží na termínu, kdy má Vaše zásilka dorazit, kontaktujte nás prosím emailem na info@easyriders.cz nebo na telefonu 774 517 539.

Pro všechny objednávky z e-shopu nad 2 000,- Kč DOPRAVA ZDARMA.

Expediční poplatek 99 Kč

Dobírka 45 Kč

Pro ideální způsob doručení Vaší zásilky vybíráme konkrétního přepravce. Pokud si přejete být informováni o Vaší zásilce, sdělte nám, prosím, svoje telefonní číslo a emailovou adresu, kam Vám můžeme informace zaslat. V den podání zásilky Vám přijde na uvedený kontakt SMS zpráva nebo email s informací, že je zásilka připravena k doručení. Dále budete informováni o případné možnosti vyzvednutí zásilky, době uložení a konci úložní doby. V každém případě Vám bude Vaše zásilka doručena až domů prostřednictvím České pošty nebo kurýra PPL.

Pokud Vás kurýr České pošty nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na Vaší poště. Na ní bude zásilka uložena k převzetí 7 dnů, po domluvě až 15 dnů. Na kontaktu na zanechaném oznámení si můžete s Českou poštou domluvit opětovné doručení domů v termínu, který Vám bude vyhovovat.

V případě dodání kurýrem PPL Vám přijde informační SMS zpráva s časovým rozmezím, kdy Vás řidič navštíví. Než k Vám přijede auto PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na Vašem telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8 – 18 hodin. Pokud Vás kurýr nezastihne doma, budete o tom okamžitě informováni mailem. PPL se bude snažit doručit Vaši zásilku na druhý pokus. Pokud se to opět nepodaří, dostanete emailovou zprávu s výzvou kontaktovat příslušné depo PPL. Zásilka bude uložena k převzetí 7 dnů.

 

ZPŮSOBY PLACENÍ

Dobírka (45 Kč)

Zboží zaplatíte hotově přepravci nebo na pobočce výdejního místa až při převzetí svého balíčku.

Dobírku je možné platit bezhotovostně u přepravce PPL v případě, že je řidič vybaven platebním terminálem.

 

Bankovní převod (ZDARMA)

Pokud zvolíte tuto formu platby, kdy ušetříte 45,- Kč za dobírku, zašleme Vám po přijetí Vaší objednávky na Váš email všechny informace, které jsou důležité pro převod peněz (číslo účtu, variabilní symbol, částku atd.). Platbu byste měli provést do 5 pracovních dnů. Dokud peníze nedorazí na náš účet, nebude zásilka odeslána. Myslete na to, že běžný bankovní převod může trvat i několik pracovních dnů. Proto, pokud na svou objednávku spěcháte, volte raději platbu na dobírku.

Když Vaše peníze dorazí na náš účet, odešleme Vám e-mailem potvrzení o expedici Vaší zásilky. Pokud Vaši platbu včas neobdržíme, budeme Vás kontaktovat. Pokud ani poté nedojde k uhrazení, bude Vaše objednávka zrušena.

 

Záruka vrácení peněz:

Nebudete-li z jakéhokoliv důvodu spokojeni se zbožím, můžete nám ho vrátit zpět do 30 dnů od převzetím zásilky a my Vám za něj vrátíme peníze. Zboží zašlete zpět obyčejným balíkem na naši adresu: Easyriders, Vydavatelství Taurus s.r.o., Rašovy 1, 535 01 Přelouč.

 

Převzetí a reklamace dodání zboží:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. V případě, že máte podezření na poškození zásilky, tak ji, prosím, ihned reklamujte u přepravce.

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce: Česká pošta vyžaduje nahlášení poškozených zásilek do 24 hodin od převzetí, PPL pak do 2 pracovních dní. Po delší době by již nemusela být uznána. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.