Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

REKLAMACE

NAKUPUJETE BEZ OBAV. Nebudete-li s naším zbožím spokojeni, vrátíme Vám vaše peníze!

V případě, že nám zboží vracíte ve lhůtě 30 dnů
  • zboží zabalte nejlépe zpět do originálního obalu, pokud je to možné, balík označte nápisem REKLAMACE
  • v balíku nám dopisem sdělte číslo účtu, pokud si přejete poslat peníze na účet - jinak Vám odešleme peníze poštovní poukázkou
  • nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat, v případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
  • zašlete nám jej zpět na adresu Easyriders, Vydavatelství Taurus s.r.o., Rašovy 1, 535 01 Přelouč
  • zásilku pošlete jako obyčejný balík, případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
  • peníze za vrácené zboží Vám vrátíme dle způsobu platby, který jste si zvolili při objednávání zboží. V případě, že jste platili zboží předem (ne na dobírku), požádáme Vás o uvedení znovu čísla účtu. Pokud Vám způsob vrácení peněz nevyhovuje, tak nám požadovaný způsob vrácení peněz uveďte dopisem v balíku.
  • dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dnů potvrzení na email, že je vrácené zboží přijato, a kdy vám budou vráceny peníze

 

V případě, že zboží bylo rozbité, nebo se v průběhu užívání poškodilo z důvodu vady výrobku nebo poškození přepravou
  • celé zboží nebo poškozenou část vhodně zabalte a zašlete k nám - náklady na odeslání zboží Vám v případě uznané reklamace proplatíme
  • pokud se jedná o rozbitý porcelán nebo sklo z důvodu poškození přepravou, nemusíte je zasílat, ale pořiďte fotodokumentaci a zašlete nám ji na email info@easyriders.cz
  • do balíku vložte dopis, kam uvedete důvod vrácení a Vámi preferovaný způsob vyřízení reklamace
  • nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat, v případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
  • zboží nám zašlete zpět na adresu Easyriders, Vydavatelství Taurus s.r.o., Rašovy 1, 535 01 Přelouč 
  • zásilku pošlete jako obyčejný balík, případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
  • dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dnů potvrzení na email, že je reklamace přijata a jak bude vyřízena
  • vyměněné zboží či vyměněnou část zboží Vám zašleme na naše náklady