Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Žádné produkty
U Zbyška to vždycky zavánělo Amerikou, ta se poslední dobou v Ústí rozrůstá jak podhoubí, tenhle obrovskej bílej negr si po otevření Moto Garage Clubu a Motoaudia, prodejů Indian a servisu na US moto ještě založil Club.
Jeho Bagger Custom Club nabírá na otáčkách a sdružení velkokolařů má už tolik členů, že všichni motorkáři se sériovými touringy musejí zákonitě pomalu, ale jistě propadat pocitu frustrace a nezbyde jim nic jinýho, než to "kolo, kolo mlýnský" dát jednou i na svůj bike a kde jinde, než teda v Bagger Custom Clubu.
Vrcholem současný tvorby je tenhle luxusní Indian, indiánský manýry přišly do Ústí už před nějakou dobou a samozřejmě, kdo by nechtěl postavit Baggera, kterýho svět neviděl, kdo by nechtěl poprat se s něčím naprosto novým, neokoukaným, neotřelým a čistokrevně americkým. Samozřejmě na tohle se Zbyšek těšil už nějakou dobu, akorát si počkal, než přišla ta pravá příležitost a v Americe koupili lehce odřenej Indian Chief Vintage 2016. A tím si bílej negr s Harleyem přisvojil manýry náčelníka Apache a vypadá to, že přestavbám Indošů bude určitě kralovat nejen na severu. O jeho práci se dokonce zajímá samotná centrála Indianu v Americe, takže ohlasy jsou na tomto poli více než zajímavé a určitě o Zbyškovi a jeho projektech ještě uslyšíme. Obrovskou vlnu českých stavitelů na světových výstavách musí někdo nahradit, takže je na čase, toto je ta nová krev plná energie.
Základem přestavby je 26“ kolo Bike Spoke, na rámu je přidané prodloužení o 8 cm a lehce předkopnuto, tak, aby se kolo vešlo. K mohutné siluetě stroje je to velikost přesně tak akorát na hranici, aby nebylo malé☺ Podvozek je odpružen vzduchovým centrálním tlumičem, takže příjemné zjištění, že tuhle vychytávku už jde nainstalovat i na Indoše.
Motor je v nedotčeným stavu a se svými ideálními 1 800 kubíky není zrovna tím, co by si nutně říkalo o změnu. Výfuky, to je jiná, nerozeznít tyto dva indiánský hrnky by bylo proti přírodě. Ochranáři by sice byli nejraději, kdyby se buvoli rodili s katalyzátorem v zadku, ale to asi taky nedokážou, takže osazení těhle laufů 2 in 1 vyrobených na zakázku bylo zde naprostou nutností.
K odlehčení siluety pomohl na první dojem nepochopitelný prvek rozšíření podsedlovky, tato zdánlivě opačná cesta spolu s protaženou nádrží udělala opticky geniálně mnoho. Jinak si poradit s mohutným odlitkem schovaným pod kryty vlastně ani nejde.
Dash panel byl přepracován s budíky do jedné řady a působí mnohem lépe a elegantněji než originál.
To by nebyla Zbyškovina, aby v kufru nebylo alespoň 300 W důmyslně skrytých dunivých decibelů a LED osvětlení.
Buvolí kůži zde použili na obšití sedla i potažení prodloužených kufrů. Spolu s lakem od Fridrich Design podpořili retro vzhled přitom tolik moderního Baggeru, tím se dost výrazným způsobem odlišili od podobných projektů a byla by škoda to neprovalit dál do světa. To se nyní vášnivě probírá na Zbyškovým FB. Tak můžem akorát doufat, že se tento krasavec projede alespoň na pár evropských soutěží, aby byl pořádně vidět.
Více o Indianech buď přímo se Zbyškem v MOTOGARAGE, nebo na www.b-c-c.cz
Text: Pavel Růžek
Foto: Francouz ArtMoto
Facebook comment