Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Žádné produkty
HULK
FLSTC HERITAGE SOFTAIL CLASSIC
Tento nádherný kousek od BMS – Custom Garage je čistá elegance a ideální vzor pro luxusní přestavbu, se kterou naděláte spoustu muziky, užijete si jízdu, a přitom by vás přechytralí úředníci na stk neměli přehnaně perzekuovat za vyjímečnost.
BMS-Custom-Garage není žádná mega firma chrlící přestavby na zakázku, ale spíš garáž snů Tomáše Žídka, kde po večerech a volných chvílích přetváří své sny a představy do reality motorkářského světa. Zrovna jako legendární věta z filmu, "na začátku bylo slovo boží a pár svařených trubek, tak je tu pointa vzniku názvu BMS, což jsou počáteční písmena anglických slov By My Self. Tedy sám, udělat si sám. A to je přesně to, co Tomáš dělá a dělá to zatraceně dobře.
Tom je ten, co má originalitu v krvi a svou osobnost nechce začlenit do žádného davu ani všedního stereotypu. Každý člověk je jiný, jedinečný a tím i výjimečný. A tak je tomu i s motocykly, kterými se obklopuje. Každý má být jiný a vyjadřovat osobnost a individualitu majitele. V našem konzumním světě si koupíte téměř všechno, jenže na všem je čárový kód a zatím vším jistota globálního stereotipu a tu si rozhodně v motorkách Tomáš nemíní připustit a proto by se nikdy nespokojil se storebikes. Prostě jeho přesvědčením je být individualista a dávat motocyklům duši, tak jak to máme v Easyriders prostě nejraději.
Díky zelené barvě si tento motocykl vysloužil jméno HULK. Způvodního FLSTC HERITAGE SOFTAIL CLASSIC z roku 2004 zbyl více méně jen motor a jen zlomek původních trubek. Motor má nafouklý objem o kit od firmy S&S s kovanými pístys ostrými vačkami. Otevřený primár se suchou spojkou je od firmy BDL a dodává jízdě tu správnou brutalitu. O celkový design srdce motorky se v konečné fázi postaraly víka, doplňky a otevřené saní od firmy Performance Machine.
Po motoru přišlo na řadu samotné tělo Hulka. Rozšíření zadní kyvné vidlice pro kolo Big Spoke s gumou 300 mm. O příjemné odpružení zadní části se starají dva vzduchové tlumiče s vlastním kompresorem. Je tak jednoduché si zvolit tvrdost odpružení pro jakýkoli styl jízdy podle nálady. Přední vidlice PM a 23” kolo Big Spoke. Brzdiče, brzdové kotouče, ovladače a řazení také od firmy PM už byly nezbytnosti. Zelená metalíza od firmy Porsche z modelu 912 z roku použité poprvé v roce 1976 dala tomuto motocyklu jedinečnost, osobnost a pro Tomáše i přezdívku Hulk. Velké poděkování za bezchybné lakování patří Petrovi z Paint Skillers z Frýdku-Místku.
O Tomášovi zcela jistě ještě uslyšíme, protože jeho garáž mu stále poskytuje to parádní zázemí pro realizaci svých snů, už teď víme, že je před dokončením další stroj, ale o tom až někdy příště...
Facebook comment